tvek

fan jag undrar om jag ska börja blogga igen.
som nu när jag har skjutsat hem hans och ligger och väntar på tårta nere i min säng så har jag inte så mycket att göra.
varför inte leka gärna blogga då?

vi får se hur jag gör..

har iallafall ägnat heeeela helgen åt min pojkvän förutom att vi var med fanny och lollo en stund igår.
vi skjutsade hem han för en stund sen och nu ligger jag och väntar på att tårtan ska bli klar som susanne håller på med för att ebba fyller år (grattis gumman) och lite senare kommer linnea och hon sover här inatt.
imorn börjar våran praovecka, mys de :)

hare

Kommentarer
Anonym sa:

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-21 @ 20:15:37
linnea sa:

börja blogga igen! :D

2009-09-21 @ 23:37:24
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0