trääääning

kom precis precis precis hem från dansen
okej, jag har hunnit prata med gradling om vinterjacka och med älskling i telefon en stund, men annars vare precis :)

drog till linnea efter skolan, sket i att gymma. fy oss. sen sov jag i deras vardagsrum i drygt två timmar. aaaaasskönt. efter det blev det godmat med hela familjen och sedan ner på stan för att sola, när vi stog där och skulle betala märkte jag att jag inte hade en jävla krona på mig.. haha, så de blev ingen soling. utan istället en lugn promenad till dansen. och sedan träning då.

träningen var hur rolig och fnittrig som helt för övrigt! :)

bloggar inge mer idag för de finns ingenting att skriva, ska som sagt duscha nu sen skulle hans ringa mig och sen ska jag sooooooova, fyfan va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0