sovdags

nu vare en stund sen jag duschade och la mig i sängen, men datorn följde med upp och jag kunde inte motstå att kolla runt lite.

men nu har jag iallafall ställt upp min golvlampa på sängkanten och tagit upp allt som behövs för att plugga. de värsta är att jag nog kommer att få läsa en del. usch va jag inte har lust, men jag lovade våran lärare att jag skulle vara klar idag..

jaja, tror jag blir uppe iallafall tre timmar till med bara plugget och sen blire säkert lite vma. de börjar väl 03.00(?) så de blir ju perfekt de.
får se hur mycket jag får sova inatt. blire att jag pluggar länge hoppar jag nog över sovningen, annars kommer jag aaaaldrig upp imorn och blir hemma hela dagen. de tror iallafall häsie, så jag ska visa att han har fel. ;)


typ sådär sugen är jag på att plugga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0