mhm

nu har jag avnjutit den goda lunchen, dock satt jag och bråkade med william hela måltiden.
eller vi bråkade inte med varandra jag satt och skrek på honom.
asså haha, (det här är inte kul, beckis) men om ni hade typ varit änglar och kunnat följt med mig en vanlig dag här hemma så skulle ni inte vilja ha med mig att göra längre.
jag tänkte på det när jag gick ner för trappen och hade ätit klart. jag har fan aggproblem.

men jag tror det är så att jag tar ut allt på william jämt så de är därför jag verkar så jävla dum.
annars skulle nog dom flesta säga att jag e en snäll tjej. :)

hoppas jag? (a)

nej, nu ropar duschen så jag måste väl gå dit och kolla va han vill och sen blire att vilaaaa, om några timmar kommer älskling. mys de

simma lugnt alla gobites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0