fookkkkkk

kom hem för lite mer än en halvtimme sen.
har snackat med tre lärare och rektorn idag.

är så jääääävla förbannad så jag åkte hem och har mailat rektorn och en annan lärare som hjälper mig lite grann. :)

uuuuusch va arg jag är!

va på så jävla bra humör imorse. ovanligt bra humör faktiskt så går jag till skolan och låter tarjafittan förstöra allt.

jaja, nu är jag iallafall hemma. vid fem typ kommer hans och hämtar mig så åker vi ut till honom. mys de :)

othilia håller på att fixa ny header till mig. tycker den där är skitsnygg, josse. men det kan vara kul med lite förändring ibland :)

Kommentarer
alekzhandra sa:

sv: vad är det för internet du använder när du inte kan se bakrunden på bloggen?

Och vad är det för internet du använder när du ser det?:)

2009-09-14 @ 18:15:54
http://alekzhandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0