älskling bajsar

..så jag passar på att blogga lite, vi har legat typ två timmar i sängen nu och bara kicklat ihjäl varandra. fyfan va jag äälskar att kittlas :D

igår blev de myskväll hos fanny först och sen stack vi till npn kille där de va stor korvfest. drog ganska snart då jag bara ville hem till min älskling och mysa. gick hem typ fem min och sen kom han och elisabeth och hämtade mig så åkte vi hit.
vi käkade mränger och chips och kollade på film sen gick vi och la oss.
idag har vi käkat maränger, chips, frukost och max. mys de :)

antingen kommer mamma och hämtar mig typ vid åtta så åker jag bara hem då eller så kommer linnea och annika och hämtar mig typ nu så åker jag och linnea ner på stan och myser.
ikväll ska jag även ta en sväng till min älskade fanny och hämta mina nycklar som jag glömde där igår.

ha en fortsatt bra dag! :)

hahahahha jag kan verkligen tänka mig han sitta där nere och skita, han snackade om att han ville ha en tidning från toan här uppe men de fick han inte gå in och hämta för där sket jag alldeles nyss. :)

är jag lite väl personlig i bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0