090926

igår blev de prao till typ tolv och sen drog vi och solade.
drog sen he och duschae och tänkte att jag bara skulle ligga hemma hela dagen.
sen väckte jenka mig och efter 45 minuter var jag där.
askul där men ficki mig lite väl mycket och låg och spydde och grejer sen fick hans hämta mig och jag orkade inte gå eller nånting, fyfan va pinsam jag är!!
'

jaja, vi gick hem till han och sov och jag däckade dirr men vaknade typ tusen gånger inatt occh drack vatten.
sen kom pappa och hämtade mig och stog och snacka med hans föräldrar och elisabeth ba: mår du bättre idag eller?
haha, jaja.

ska duscha och sådär nu sen ska jag dra tillbaka till min lilla prins.
vi har faktiskt varit tillsammans i två månader idag! :) mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0