090925

igår vaknade jag här hos hans, gick upp och fixade mig och sen kom pappa och hämtade mig, blv frukost på jättemackan och sen åka och hämta linnea för att köra till praoen. blev prao hela dagen och sen fick vi skjuts av nån snubbe där till söder där amanda kom och hämtade mig på moppen och vi åkte ner till norra och solade. åkte in till stan och kolla på en jacka och sen tog amanda moppen hem och jag åkte med hennes pappa. kom hem till henne och kollade på en skräckis och åkte till ica och köpte sås sen tillbaka och käka lite och senare ner på stan igen för att sola, jag körde hela vägen och jag har aldrig gjort de förr. coolt jao? ;)
råkade köra vid rött precis vid polishuset också..
jaja, sen åkte vi till max och käka och sen till hans där vi var nära på att dö på vägen, om beckis kör vet man aldrig va som kan hända.
hans kom ut och tog en cigg med oss och sen begav sig amanda och jag och hans gick hem och la oss.

snart kommer pappa igen och vi ska hämta linnea som vanligt och sen bär det av till praoen, efter det ska jag och linnea sola och sedan ska jag inte göra nånting förens hans kommer ikväll typ.

hittar väl kasnke på nånting, får se :)

imorn har vi iallafall två månader, mys! :)

puss på er tråkiga läsare, ha en bra dag

Kommentarer
linnea sa:

vi kan ju höras ikväll? :)

2009-09-25 @ 15:00:33
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0