090923

vaknade precis, snacka om att jag är en sån person som inte kan sova länge.
alekzhandra och hans gillare inte .. (a)

jaja, jag är iallafall hemma idag med. jag kan ju inte stå och snora i maten inte. men nu ska jag verkligen vila(det gjorde jag igår med) och bli frisk till imorn. för det var kul i måndags och jag tycker synd om lilla linnea som får vara där själv med alla läskiga gubbar ;)
haha, närå hon verkar faktiskt inte lida. :) bra de gumman.

okej, precis vaknade jag inte för jag har hunnit spela en omgång bloons. snacka om att de är helt jävla bäst och aaaasbra tidsfördriv!

när hans kom hit låg jag och spela, han ba: mhm svårt?
efter en halv timme låg han här helt inne i spelet och snacka taktik och va han skulle köpa och grejer. haha söten.

jag ska bara ligga hemma idag alltså, idag ska jag fan skita i att ta sallad från max. gör jämt de nu för tiden. idag ska jag ta ett stort jävla maxmål eller nå. fyfan va nice!

btw så har jag ingen röst just nu, men jag ligger och knarkar halstabletter(hoppas jag inte bajsar på mig bara) så jag blir bra till ikväll. :)

ha en bra fortsatt dag.

tror det bli en del inlägg idag, känner mig jävligt skrivsugen och rastlös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0