tandl-chips-kebab

asså förut skämdes jag som fan för att jag åt skit och skulle typ aldrig skriva de såhär?
OCH?!
jag får väl äta så jävla mycket skit jag vill, jag skirver om det hur jävla mycket jag vill, det är min blogg. här bestämmer jag.
jag har kompisar, familj och pojkvän. vafan ska jag bry mig om om de hänger ut en mage ner till golvet för? haha, så illa är det inte, det är faktiskt inte illa alls.
vilken tonåring har inte lite frukostfett över byxkanten?

wtf, de här skulle jag inte skriva om? kom bara på de när jag gjorde överskriften. jag skrev först: tandl-aame.
sen kom jag på, aame har inte kommit och jag har legat här och gotta chips och väntar nu på en fet kebabtallrik som pappa är och hämtar.

jaja, jag älskar skit!
när det gäller sånt som ska in, inte ut.

amanda kommer iallafall snart, fyfan va skönt. i really love her, usch va underbar du är bruden!
vi ska på typ niebion, får se va de blir för film. lutar åt bröllopsfotografen. hörde av linström att man inte skulle ha för höga förväntningar, så jag skiter i förväntningarna ;)

efter bion drar vi till henne och sover, jag ska fan bada idag igen! fyfan va skönt, när jag låg där i badet och snackade med amanda som satt på toan kom jag på att jag inte hade badat på över ett halv år. alltså badkar.
de är ju hur mysigt som helst! om man har nån att prata med vill säga, inte själv då äre bara drygt.

aa, de är väl typ så de ligger till.

nej juste! jag var ju hos tandläkarn, fick tre sprutor, jag kan inte röra munnen än, pappa hör inte va jag säger och jag bara dreglar. att röra på munnen var lite att överdriva men jag känner inte när läpparna nuddar varandra.
precis när jag kom ut därifrån och skulle vänta på skjuts från pappa tände jag en cigg och ringde linnea jag kom snabbt på att jag inte kände ciggen, så jag fick stå och hålla i den när jag hade den i munnen för att vara säker på att den inte skulle ramla ut. haha
jag lagade iallafall ett fett hål, som hon kallade det för. asball tandläkare. och sen fick jag nya framtänder om man kan säga så, nej det är faktiskt att ljuga. me jag orkar inte gå in på det, ni gamla kompisar vet va jag snackar om ;)

nu ska jag gå upp och slänga i den där goda kebabtallriken från pizzahouse i käften.


Kommentarer
linnea sa:

de är bra beckis!

2009-10-27 @ 18:25:13
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

tack för ditt stöd ;)

hahhaah

2009-10-27 @ 18:37:32
http://beeckis.blogg.se/
beckis sa:

tack för ditt stöd ;)

hahaha

2009-10-27 @ 18:42:05
http://beeckis.blogg.se/
amanda sa:

haha härligt skit i förväntningarna! ;)

2009-10-28 @ 10:33:48
http://amandaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0