jag är helt kåt

..i alla sorter smeter och drega, mmmm i love it.
mamma håller på och gör nån paj nu till middag och den ska tydliegn stå framme ett tag innan man gräddar den, jag springer fram och tillbaka hela tiden och tar deg. sen får jag tvåoch trycka till och teppa igen hålen.

har ju inte bloggat på länge så jag kan berätta för er att i fredags var jag med linnea efter skolan, vi åkte hit och gjorde kladdkaka och lite "ansiktsbehandling", sen blev det idol och middag med henne och familjen.
senare kom älskling och linnea åkte hem.

på lördagen vaknade jag upp i hans armar och drog senare iväg på öppethus på moveit, där det förövrigt ser ut som att jag kommer att spendera dom tre närmaste åren, och sen kom morfar från sthlm som jag inte har träffat på ett bra jävla tag. middag och så med honom och senare skjutsade micke mig, chipsen och dippen till hans och vi kollade på film och så.
somnade vid elva och det tyckte hans va alldelens förtidigt så han satt upp ett tag och väckte mig vid ett igen så han fick lite sällskap innan det blev godnatt. :)

mamma kom och hämtade mig rätt tidigt idag då hans skulle hjälpa sina föräldrar med garaget. var tänkt att jag och mamma skulle rulla iväg till ikea och bland annat köpa en liten sak till mr X men det ser inte ut att bli något då jag inte har orkat duschat och så idag och mamma springer runt i träningskläder efter att ha varit på gymmet.
vi får helt enkelt nöja oss med en skinkpaj och sallad.

jakob drog även till pappa idag så nu blir jag ensam med mamma en vecka, eller helgen kommer spenderas hos pappa för lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0