.

linnea står ute vid dörren och sätter på sig skorna, hon har kommit på att man behöver extratid för skoopåsättning om man äger ett par converse.
hon ska iallafall dra nu och jag ska senare på träning. :)

idag iskolan hände en mindra kul sak, usch. tänkte inte skriva om de, men varför inte egentligen?
here we go


imorn första lektionen satt jag och jennifer och pratade om va som hände igår på bussen (samuel slog mig)
sako hörde va vi sa och på rasten ser jag väärldens folksamling och svå personer som låter som fan och bara slår och slår. samuel och sako såklart.
sako knäade samuel i ansiktet och de är typ en sån där grej som jag och linnea brukar prata om att man aldrig skulle kunna göra för att de är så jääävla äckligt och måste göra så sjukt jävla ont.
efter de fick jag och sako, som var helt jävla skakig, gå till kuratorn som greppade tag i oss och gick in i hennes rum.
satt där och snackade och så, efter ett tag fick vi gå till vilorummet och snacka med lärare som sedan ledde till att jag, samuel, sako, linnea som stöd, rektorn och kuratorn satt och snackade.
samuel bad om ursäkt och allt blev väl typ bra.
usch va obehagligt allt va..
men iallafall: TACK SAKO!

nu ropar mamma att jag ska plugga. så nu blire plugg, och efter det blir det somsagt träning :)

Kommentarer
amanda sa:

men ursh, va hemsk den där samuel verkar vara? vaför slog han dej? :o

och sako, snacka om hero :)

2009-10-13 @ 22:50:00
http://amandaaae.blogg.se/
beckis sa:

jag vet inte varöfr samuel slog mig

2009-10-14 @ 22:14:24
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0