:)

vaknade som sagt i linneas säng i morse, gick ner och åt fettofrukost och sedan upp och la oss i sängen igen och båda somnade. fatta man ju..

sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till kvantum och hanlade, sedan drog vi till min lilla amanda, som självklart inte var hemma men hennes underbara föräldrar var(som också är mina föräldrar,typ). så jag och mamma tog en fika med dom och snackade massa skit. mys de.

sen drog jag och mamma hem, färgade håret på mig. blev inte ett jävla dugg bra men det får duga tills jag har fått pengar. :) sen lagade vi mat och åt. sen blev de typ lite fixning så hans slipper se mig risig jämt och faktiskt få märka att jag kan se normal ut. (ofta jag orkar fixa mig när jag ska träffa min egen pojkvän? noway!)

jaja, kom precis hit till honom iallafall och jag har ingen aning om va vi ska göra. vi hittar väl på nå mys. :)

ha en trevlig natt jao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0