eeh

..blev ju ett astråkigt inlägg de förra. usch

så nu ska jag försöka skriva av de fast lite roligare att läsa

vi hade alltså askul igår. var hos fanny och drack och dansade och hade allmänt tjejmys. gjorde lite filmer och knäppte lite bilder som nu finns på facebook, värda att se och kommentera ;)

imorse sa jag adjö till mormor och morfar som åkte tillbaka till huvudstaden.

vid två kom min lilla älskling. vi myste, kollade reprisen på idol, körslaget och mammaspojkar.
efter det blev det godmiddag, potatisgratäng, fläskfilè, bea och vitlökssmör.
för ungefär en timme sen åkte han hem, pga av att han mådde dåligt. stackarn..
får iallafall träffa han imorn, mysis<3

mamma och jakob är fortfarande och handlar.
jag har skrivit upp:
mandariner
multi
maraboou digistive
baugetter
vitlök
smör
så vi kan mysa galet ikväll.
ska göra vitlöksbröd i ungen medan jakob och mamma kollar på ensam mamma så jag visar att jag gör nån nytta iallafall.
grimt haa?

sen har jag inte så mycket mer att skriva. hoppas inlägget blev lite roligare iallafall.

juste, scrollade ner på bloggens framsida och såg att jag inte hade lagt in en enda bildjävel på hela sidan.
har inte användt kameran på hundra år så tänkte lägga in dom få bilder som finns på den nu sen förut.

enjoy

ebba 12år

en bästis dricka läsk på prao

en moppebeckis

en "okänd" person sitter och kissar och röker i moppehjälm percis utanför hennes hus

en underbar pojkvän som är trött


Kommentarer
amanda sa:

det ser ut som om linnea har en huggtand på bilden! :D

2009-10-11 @ 22:40:18
http://amandaaae.blogg.se/
linnea sa:

hahahah, ja de gör de.. :D

2009-10-11 @ 23:02:44
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

hahahaha

2009-10-12 @ 23:39:30
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0