091005

tja!

vaknade precis ja..

asså seriöst, jag kan inte sova länge! det går inte. idag är vi lediga och jag såg fram emot att sova ut, kollar på klockan när man vaknar, 07.44........ funny....

jaja, igår vaknade jag hos älskling, sen skjutsade dom hem mig och linnea kom hit, hon sydde lite löshår och jag bytte om och sen drog vi ner på stan och käka. efter det drog vi till älsklingsamanda och myste.  haha, askul faktiskt.

seriöst, när vi satt ute och rökta hos amanda hade jag tight converse(med hål i) tre linnen, en tjocktröja och min aaaastjocka dunjacka. och jag höll på att FRYSA ihjäl.
nu äre liksom höst. hur fan ska vi klara vintern?

haha, drömde faktiskt att blondinbella och nils kom hit inatt. och det kändes så sjukt verkligt. vi hade askul och tog massa hoppbilder från min sängkant.

jaja, jag ska nu vänta på att linnea ska vakna och logga in på msn, sen ska jag dra till henne senare med en stoooor jävla väska med kläder. vi ska nämligen ha klädbytar dag. det ska bli askul! (hahha, snacka om att jag är inne på blondinbella spåret just nu)

jaja, vid typ sex tänkte jag dra från henne och åka hem. då kommer lille hansgubben hit. de tycker jag låter bra!

nu ska jag ligga och läsa lite bloggar och bara ta de lungt.

fyfan va min säng är SKÖN! och liten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0