091109

sov hos linnea inatt, riktigt mysig kväll. och morgon för den delen. började tio, hade två lektioner idag. sen blev de svininfluensansprutan, men jag glömde mitt pappa som man tydligen skulle ha med. så jag ska ta på fredag istället. fyfan va skäääääry.

kom hem vid två, har duschat och sovit en timme. gu va skönt det är att sitta i sängen i ett helt mörkt rum och lyssna på musik och räkna bussarna som kommer förbi precis hela tiden utanför fönstret. haha, bara för de kom de en nu när jag skrev de.

ska gå upp nu och börja borsta håret och typ smörja in mig. sen ska jag duka och börja koka potatis till mamma och micke kommer hem från jobbet.
micke ska bygga ihop en byrå som mamma köpte till mig igår som jag ska ha i mitt rum slipper det se ut som ett bombnedslag här. jag ser faktiskt fram emot och fixa med kläder och smink och grejer som ska i den idag. just nu har jag ingen aning om var mina kläder är, har dom i två byråer och har ingen ordning alls, allt ligger ju vikt och så med jag har ingen speciell plats för nånting, ett pas jeans kan liksom ligga på ett linne. asdrygt..
haha, ofta ni bryr er? :D

hans kommer iallafall senare, han har utveckligsamtal om en kvart. hoppas de går bra för han :)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0