091106

asså, jag suger verkligen på att blogga
det suger även att blogga,
att läsa bloggar
att bry sig om va folk gör
va dom tycker

okej om det är en intressant blogg som skriver om saker jag är intresserad av, men wtf ska jag veta va kissie äter om dagarna eller om dessie är utan för tullarna för? det är inte min grej längre.
och min statistik bara sjunker och sjunker, förvisso är det ett riktigt tjockt fel på den men det faller endå.
inte kul..
fast borde jag bry mig? NEJ big NO NO

men sen blir det så här:
skulle precis skriva "var iallafall i sthlm...." och så vidare, hahaha. är jag dubbelmoral eller vad?
haha, aja jag skriver väl när jag känner för det, det är min blogg, men hur kul är det att läsa en blogg som uppdateras en gång varannan dag och har knappt några bilder nu för tiden för att personen som skriver bloggen skiter i att ta kort till bloggen för att den inte bryr sig för fem jävla öre.
personen som skriver bloggen=jag (rebecka kristina renfjäll)

aja, bli inte förvånad om bloggen försvinner nu i veckan, men den kan lika gärna bli kvar.
får jag minst två kommentarer på varje inlägg av två olika personer behåller jag bloggen


Kommentarer
Anonym sa:

ha kvaren :)

2009-11-06 @ 17:04:40
beckis sa:

haha vem?

2009-11-06 @ 17:31:12
http://beeckis.blogg.se/
linnea sa:

fan va söt du är bek, ja får fan diabetes här hemma!

2009-11-06 @ 19:50:01
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

hehe

2009-11-07 @ 10:31:55
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0