Yes

Yes, idag har jag slagit besöksrekord. ;)
Stoltbrud_94.

Iallafall, det där om abbonemang. Det är sjukt hur dom vill sälja, det borde vara förbjudet som dom håller på.
Jag och pappa var till samma mobilaffär vi jämt är till, där känner vi typ dom för att vi alltid är där, det jobbar bara snygga killar och dom är trevliga där.
Vi kollade om man kunde byta mitt abbonemang till kontant kort, jag har alltid haft abbonemang men nu på senare dar har det blivit på tok för dyrt, mina räkningar ligger på runt tusen kronor i månaden.
Och nu har vi gjort om min månadspeng så den har höjts, hur mycket det hanlar om tänker jag inte skriva här men det är en riktigt nice summa. Men i och med att den har blivit höjd så har vi kommit överens om att jag ska betala mobilräkningarna själv.
Och då försöker jag ju självklart fixa det på billigaste sätt, men det går sådär. Mitt abbonemang är bundet till mars nästa år, och det är bara att gilla läget. Men då ringde jag teliakundtjänst i bilen därifrån och skulle sätta saldotak. Men vet ni va den jäveln säger? Att den lägsta summan på saldotak är 1000kronor, jag trodde han skämtade och skrattade lite lätt och liksom "den var bra den", men det var tydligen helt sant, förvisso kunde man då sätta saldotak på tusenkronor då i kvartalet, och det räkade jag ut blir nånstans vid trehundratrettio kronor, och det tycker jag är för mycket, det hade kunnat funkat med nej. Och jag vill inte ha en räkning på varje kvartal, för då får jag ju inte mycket pengar var tredje månad att röra mig på.

Nu är typ enda gånger jag känner att jag skulle vilja ha tele2, där kan man ha vilken saldotak man vill.
Man tror det är ett skämt.

Nog om det!
Jag saknar mig kamera så in i norden, funderar på om jag ska cykla och hämta den nu, men det bara öööser ner regn.
Känns tråkigt att inte ha några bilder på typ tusen inlägg i rad. Men det kommer det också, jag får lugna mig.

Ante och Eva har precis åkt, det är sjukt hur sällan vi ses och endå bor dom bara i Hofors.
Det är lika roligt att träffa dom varje gång och Ante blir bara snyggare och snyggare.

Jaja, nu ska jag äta lite chokladtårta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0