Tisdag 5/5

Sitter hos Linnea nu och har precis lärt Annika en ramsa med händerna ni vet, och hon har även lärt oss en. Hahaha.
Hon stack precis iväg och köpte tacos och icas tacochips, så det ska vi snart äta och det ska bli mys.
Skolan idag var jättemys.
Jag och Linnea gick runt hela rudan och jag gick på preeecis 20.00, sprang in i sista så jag skulle hinna. Så där blire G. ;)
Linnea och Gille fick inget, sorry älsklingar.
Efter vi hade idrott cyklade jag och Linnea tillbaka till skolan, i regnet, och gjorde omprov. Gick skitbra, men det var ett sånt lätt prov att jag skulle bli förvånad om det ens gå att få mvg.
Den lilla rackan som jag och Linnea är ute efter vågade inte pallra sig till skolan idag men vi har suttit på två möten med lärare. Vi har gjort upp en plan med Ingela som ska gälla den här veckan, och se om det funkar. Hon kommer säkert inte ens vara i skolan, men det får vi hoppas på. Kommer hon inte den här veckan blir det inte kul för den här lilla tjejen. :)

Jocke snaggar sig idag och det ska bli jävligt kul att se hur han se ut imorn. :D

Nej, nu ska jag leka med min underbara lilla Linnea som sitter här bredvid mig och knäcker jordnötter.
"Jag låter ju jättenormal i din blogg ja, sitter här och knäcker jordnötter", säger hon.

Puss på er.
Bilder ska komma in när jag orkar hämta kameran.
Eller jag ska springa och hämta kameran nu och lägga in på datan.
Slänger upp lite bilder om nån minut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0