Söndan 17/5

Kom precis hem från Linnea, åh vad jag hade saknat henne och gud va jag älskar henne. Vi skrattar seriöst heeeeeeeela tiden, och jag överdriver inte.
Sov där inatt.
Igår var vi först i Sätra, för mamma skjutsa dit mig och så fick Linnea typ en present av mig och så bara mös vi där en stund till bussen kom, så tog vi den till Hemsta, satt med Sofie på bussen och det var asskoj. Aja, vi gick iallafall från donken till Sörby, hem till Adam och Josef. Kul att träffa dom, och Linnea fick äntligen träffa Adam, sen gick jag och Linnea därifrån och beställde taxi som vi skulle ta ner på stan snabbt som fan för att hinna med tjugoöver bussen till Åbyggeby med Jenka and crew men den där taxin gick inte snabbt så tillslut när vi såg att klockan var tjugo över fick vi tyvärr gå därifrån.
Så vi gick till donken och åt och flirtade rejält med en leddtjej i kassan, haha.
Efter det tog vi bussen till Linnea och sen var vi typ vakna hela natten och Linnea bara gagga en massa, hahahahahahaha.
Jaja, snart kommer bilder till det här inlägget, jag orkar inte hämta kameran nu, den ligger i trappen. Senare idag kommer även bildbomb från Kreta. :)

Puss på er allihopa.


Jag körde på osminkad och högklackat den kvällen, OJ va snyggt?

Kommentarer
linnea sa:

ääääääääääääääälskardej

2009-05-17 @ 18:26:13
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

och jag dig mest av ALLT

2009-05-17 @ 22:36:09
http://beeckis.blogg.se/
Anonym sa:

När köpte du nytt löshår?

Haha Josef som skulle banta, tror inte de funkar så bra med chips men men:P

2009-05-18 @ 18:50:58
beckis sa:

det är ett gammalt.

njae, chips kasnke inte är bästa metoden då ;D

2009-05-18 @ 21:16:57
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0