Söndag 24/5

Jag vaknade sent idag, wei!

Igår då:
Drog till Micke (mammas kille) i Valbo och spelade kubb och käkade riktigt god mat.
Tog bussen därifrån till Brynäs och träffade Linnèa, Jennika och Josse.
Gick till Fanny. Möös där ett tag på hennes ballkong med musik och så.
Sen stack jag, Linnèa, Jennika och Josse till Bomhus bara för att hämta cigg. Där träffade vi även Marre. :)
Drog hem till Fanny igen, där Thilda och Sussi då var.
Var där ett tag. Jag och Josse gjorde faktiskt en låt också. (A)
*BAAAAAM*
Sen cyklade jag, Linnèa och Jussiegirl till max, medan dom andra gick.
Satt där någon timme och sa inte ett enda svenskt ord, that's good learning for me. ;D

Jaja, sen cyklade vi hem och dom andra gick igen.
Kul kväll och riktigt roligt att träffa Josse!!

Ikväll kommer bilderna till det här inlägget och även bilderna sen i torsdags.

Puss på er, nu ska jag duscha och sen ska jag och mamma åka och köpa student present. :)

You know I'm Baam, I'm Bad, I'm damn yeah, UH! (snodde från josephinejanssson.blogg.se då jag inte fattade ett skit av det där igår, men det var kul ändå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0