Oh

Jävlar vilken besöksrekord.
Jaja.
Idag har jag iallafall bara legat hemma till typ sju, då gick jag ner på stan och träffade Jennika. Vi tog en fika på Gorge. jättemysigt vare.
Sen åkte vi till Bomhus och var ute och promenerade med Gille ett bra tag, sen gick Jennika hem och jag och Johan gick till busshållplatsen.
Så himla kul att träffa Jennika! :)
Nu är jag hur trött som helst, lägger in bilder till inlägget sen, för det har jag tagit några. Tillexempel på Johan och Jennika när dom sitter i en lekpark och kastar sten och Jennika gäspar rejält. Haha.
Jaja, jag orkar inte hämta kameran nu, den ligger här i sängen, men den ligger typ vid fötterna och jag orkar verkligen inte. Förresten, VEM FAN BRYR SIG?
Jag kommer inte ha kvar mina läsare om jag håller på att sluddrar så här..
Puss på er iallafall och sov så gott. :)


På sista bilden har ni den berömda gäspen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0