Måndag 4/4

Hellu allihopa!
Förresten, allihopa, det är ett sånt jävla furt ord såre finns inte. Pappa hade en kompis här som inte kommer från Sverige förr och han hade lärt sig lite svenska under sin vistelse här och han tyckte att det roligaste ordet vi har här i Sverige allihopa. Och det håller jag fan helt och håller med om.

Aja.
Jag vaknade upp hos min kärevän Linnea idag, kollade ut: uuuuuuuuuuuuusch vilket väder!
Gick och duschade, fixade oss, och sen ner och åt frukost. Efter det pinnade vi iväg till skolan.
Askonstigt, för direkt jag kom ner till skolan så märker jag att det börjar rinna ur min näsa och så.
Gick på språkval och myste med Jocke och Mathilda, sen halva so'n, som vi hade efter.
Sen fick pappa fan komma och hämta mig, så det gjorde han.
Vi åkte och fixade mitt abonnemang, eller ja, fixa och fixa, dom är ju sjuka, kanske går in på det lite djupare sen. Och sen åkte vi och köpte max som jag fick mumsa på hemma.
Usch jag mådde verkligen skit.
Jag gick ner och la mig efter det, och jag ligger kvar. Så jag har sovit i några timmar och jag är verkligen inte den som kan sova på dagen.
Har utvecklingsamtal om tio minuter men vi avbokade det.

Pappa kom preics hem och berättade att Ante och Eva kommer ikväll. Ante är min kusin och Eva är Antes mamma.
Så nu måste jag väl städa rummet..
Jag mår fortfarande dåligt men jag kan iallafall verka pigg, frågan är och jag kommer spy nä jag ställer mig upp.

Jag har jättemycket roliga bilder från helgen men jag glömde min kamera hos Alexandra igår, så jag måste åka och hämta den också.

Fan va tråkigt att de skulle bli såhär idag då.
Jag skulle egentligen vara med Linnea Östblom, som jag inte har lekt med på hundra år, föruom att vi träffade en stund i lördags, vi skulle typ cykla till stan och sen gå på fotbollen med Fanny, Emma, Linnea och Linda. Men icke.

Nej, nu är det dags att börja städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0