Lördag 23/5

Igår blev det en repris av i torsdags typ.
Träffade Fanny och solade och sen stack jag hem och dushca och så, sen till mamma och åt, och sen drog vi till Gurkan i Bomhus för att Fanny skulle köpa dricka.
Sen drog vi med dom grabbarna till bussen och dom hoppade av hon Jenken. :)
Vi drog vidare till Polhem och träffade där Stefan och Filippe. Tog pengar av dom och cyklade till Jenka och skulle köpa dricka, men då hade Dennis precis sålt den sista och jag vette fan hur det var. Så vi cyklade tillbaka.
Kom till Vallback och satt där och tog det lugnt med musik och grejer med Bettan, Stefan, Filippe, Sandra och Emelie.
Var där ett bra tag, spelade lite Vaschava(stavning?) och så.
Sen drog Bettan, Sandra och Emelie och Fanny gick och mötte Fredrika. :)
Efter ett tag drog jag, Filippe och Steffeboy till Fjärran. Drog nattbad där.
Stefan skjutsade mig till Filippe så var vi där en stund.
Sen skjutsade han nästan hem mig också. Sötpojke. :)

Vaknade typ alldelens nyss och mamma och Jakob är ute och går.
Vi ska snart åka till Köpis och införskaffa oss lite skor, sen drar vi till Micke. Spelar kubb och äter middag där, sen tar jag bussen in till stan och träffar Jennika. Sen blir det party! Tror jag?

Jaja, nu ska jag duscha och fixa mig.
Hämtar kameran hos Linnèa när jag åker till Valbo. Så bilder kommer sen. :)

Puss på er läsare. :)
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0