Linnea e bäst

Jag och Linnea har haft en helt underbar dag, precis som vanligt. Snacka om att vi inte kan ha tråkigt.
Dagen började med att jag vaknade i Linneas säng av att hon stog och kollade på mig, så har jag gjort på henne förr också och båda tycker det är så jävla läskigt och det är det verkligen, och jag har kommit på att man kasnke måste klia sig i rumpan eller nå direkt man vaknar. Kul om Linnea ska stå där och kolla på då medan jag tror att hon ligger bakom mig och sover.

Jaja, vi vaknade iallafall och sen gick vi ner och åt frukost. Jag som inte äter frukost tyckte faktiskt att det var asgott, konstigt nog.
Sen fixade vi oss en stund och blev helt fläckig hur fan jag än gjorde, provade med osminkad, foundation, eller bara puder men det blev fuckat hur än jag gjorde.. Jag har flagnat som en jävla gris och jag hoppas att man fattar att det är därför jag är fläckig, i och med att jag är det utan något smink eller liknande i ansiktet.

Sen kom Robert och hämtade oss utanför dörren och skjutsade oss till Sandviken för att Linnea skulle köpa löshår, som sagt. 
Linnea köpte nice löshår. Jag frågade AnnaLena om hon fortfarande sålde sånna där slingor som man bränner fast för jag tänkte att det bara kunde vara kul att ha någonggång ibland, jag och Jenka var och köpte sånna för huundra år sedan och hade dom i ett bra tag. Men iallafall, så hon gick in och jag typ "besvärade henne". Så när hon kom ut kunde jag inte motstå att köpa, jag vet att det är töntigt att köpa för att vara snäll, med what ever, jag fick tjugo lila slingor för hundra kronor, helt okej. Men grejer är den att dom aldrig kommer att använda dom, men det kan väl vara kul att ha hemma i löshårs samlingen.
Va äckligt det låter förresten med löshår, borde man inte skämmas för att man har det egentligen? Eeh, jag har det och va spelar det för roll.

Sen skjutsade Roert oss tillbaka till resecentrum så tog vi bussen därifrån till valbo, och käkade på Ikea och sen gck vi till köpis.
Jag köpte ett linne och ett par skor som jag är aaasnöjd med.
För Linnea fick det bli ett linne och en skitsnygg tröja som jag ville ha förut.

Efter det tog vi bussen hem och det var dövarmt. Vi gick därefter från stan till Brynäs och köpte oss en varsin Trocadero på Dalagrillen på vägen.

Efter det har vi bara varit här hemma och slappat, asskönt har det varit.
Linnea åker med Amanda till hennes stuga imorgon bitti, känns så där..

Imorn ska jag iallafall vara med min gamle vän Linnèa Östblom, vi tänkte bara chilla på dagen, sen äta tårta med släkten och så för att Wille fyllde i tisdags och sen ska vi typ ut och spela fotboll med lite folk mot kvällen. Blir nog en riktigt mysig dag.
Nu blire bildbomb. Om jag ens har mycket bilder på den här datan? Det blir iallafall gamla bilder som gäller, kan ju vara lite kul.
Puss på er.

Kommentarer
linnea sa:

kommer sakna dej :)

2009-05-21 @ 08:49:17
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

kommer sakna dig med

2009-05-21 @ 11:41:53
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0