Haha

Linnea ringde just mig, och t är fan sjukt.
Jag vet inte hur många gånger vi har blivit anklagade att mobba folk på klassen och runt om i skolan.
Jag gick ju hem idag, men Linnea har fått suttit i samtal, mitt kommer väl imorn, och jag bara längtar. Jag blev så arg när Linnea ringde och berätta, frågan är om jag kan hålla mig lugn imorn eller om jag helt seriöst kommer smälla till den här bruden, jag är inte den som slåss, men nu är jag riktigt jävla förbannad.
Dom här tjejerna som säger sig blivit mobbad av oss vill bara sätta mig och Linnea i skiten. Det låter som att jag är heltjävla kall nu, det är inte det. 
Det är skittråkigt att dom känner sig mobbad av oss, fine. Men tjejer, ljug för fan inte!
Det är sånna här helt sjuktöntiga saker folk har vänt emot oss, idag hade Linnea tydligen sagt "Du kan ju inte nånting i skolan och så kan du inte ens rida." Linnea började asgarva och sa i telefon: Asså Beckis, jag tror inte ens att jag har sagt den meningen i hela mitt liv.
Hahaha, det är så sjukt töntiga saker och så sjuuukonödiga.
Ååh va irreterad jag blir. Den här dagen har alltså varit sådär..

Kommentarer
linnea sa:

hahaha de är sjukt..!

2009-05-04 @ 20:58:58
http://linneaaag.blogg.se/
Anonym sa:

det ÄR sjukt!

2009-05-04 @ 21:04:41
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0