Fredag 22/5

Vaknade för någon timme sen, har hunnit duschat och smörjt in mig.

Blev en riktigt skön dag igår, kan jag säga.
Linnèa kom rätt tidigt, vi gick ut med hunden två gånger och åt mat och tårta med släkten och så.
Sen drog vi till Linnea och lyssna på lite musik och hon bytte om. Tog bussen ner på stan och sen gick vi faktiskt till Vallback där Bettan, Emma, Emelie, Sandra, Stefan och Emil var.
Var där någon timme och spelade vashava eller något sånt?
Sen gick jag, Linnea, Bettan och Emma och hanlade för kvällen på ica söder. Hahahaha, "ta två du, de ä gått mä kycklig".
Sen rulla vi ner på stan tillsammans med bollen och sedan hem till Bettan och Jonas. Där utanför stod Emil och Stefan och hade tydligen gjort ett bra tag. Vi tjejer gick upp och killarna drog och köpte engångsgrill och körv.
Vi gick upp till Bettan och bara slappade och för att fördriva tiden tills Jonas, Sandra och Emelie kom så kollade vi på den där chinesshowen.
Efter ett tag gick vi ner för att sätta oss och grilla, riktigt mysigt och kul. Hahaha.
Efter några timmar med grillning, god mat och pipe tog vi cyklarna och drog till ett hemligt ställe och badade. Där var redan Fillipe och Johan, typ?
Vi badade ett bra tag och sen frös jag och pappa tyckte jag skulle komma hem, så jag satt mig i en taxi och var snart hemma.
Mys dag, och helt underbart att träffa Linnèa igen, undra va som hände förra gången?

Idag ska jag träffa Linnèa för att hämta mina saker som hon tog hand om när jag skulle hem i och med att jag inte hade någon väska, bland annat kameran och löshåret mitt.
Så bilder till det här inlägget kommer in senare.

Ikväll ska jag umgås med Fanny, ska bli riktigt skoj, får se va vi hittar på.
Och vid fem hämtar mamma mig här, så ska jag vara hos henne under helgen.
 
Puss på alla glada, och ha en bra dag, för det ska jag ha! :)
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0