Fredag 1/5

Tjaaaaaabba!
Kvällen igår var faktiskt lyckad som fan, men det blev aaaaaabsolut inte som vi hade tänkt oss.

Först kom Michelle Amanda och Mathilda, Linnea var redan här för hon hade sovit här.
Så gick vi ut och grilla. Fyfan va gott det var, efter maten blev det även tårta.
Sen drog vi oss ner på stan, tänk va en bussresa kan vara rolig. Hahahaha, när vi kom ner på stan gick vi till Nynäs på fest, fullpackat! Det var väl sådär där.
Aja, vi skulle träffa Jonathan och Oliver i boulongern men istället träffade vi tre andra, dom var helt sjuka. Asså helt sjuka. :D
Jag tänker inte ens berätta här va dom gjorde.
Men iallafall, vi satt där med dom i en timme eller två, jag, Linnea och Mathilda, Amanda och Michelle hade stuckit. Och sen skjutsade dom mig till Matte så sov jag där.
Och nu kom jag precs hem, Mätjus farbror skjutsade hem mig. Skööönt.

Nej, nu ska jag sleeping sen hoppas jag på en mysdag med tjejerna i solen.

Linnea och Amanada var fotografer igår så ni får bilder sen. Nån kanske jag kan langa upp nu för jag tog några iallafall.

Seeeeeeeeeeeeer ni hur ont det gör? Jag är uppsvullen på sidan av foten, vilket syns ganska rejält. Fick ett rejält hopp på foten med en rejäl jävla klack.

Kommentarer
amanda sa:

stackars din fot !

2009-05-01 @ 21:20:36
http://amandaaae.blogg.se/
beckis sa:

mjaaa :(

2009-05-01 @ 23:07:44
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0