.

Var med Linnèa på stan igår, sen var jag ute och gick med Daniel i boulongern. Skitmysigt.

Idag har jag varit med Linnea, Linnea, Michelle, Amanda och Bettan på stan. Stack även till Daniel en sväng också.
Jag har helt tappat suget på att blogga. Det finns så sjukt mycket roligare saker att göra. Men det är väl bara en period.

Är hos mamma nu iallafall, ska in i duschen och göra hårinpackning och sen ansiktsmask och grejer hade jag tänkt mig, om det nu finns något sånt här?
Sen ska jag fixa håret och grejer för imorn.
Imorgonbitti drar jag och mamma till sthlm och träffar min släkt som är helt underbar. Och Marko tar studenten. Mys.

Puss på er.
Kul att det var så jääääävla många som hade sett filmen idag då, haha typ alla jag snacka med ba: hahahhaa, nice film.
Jag hoppas att ni fattar att vi är oseriösa?

Kommentarer
linnea sa:

ha de så kul imorn :D

2009-05-28 @ 22:46:29
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0