.

Jag är som sagt inge sugen på att plocka tvätt och duscha så jag har inte kommit upp ur sängen än, fast jag loggade ut från msn för säkert en halvtimme sen. Trodde det skulle hjälpa mig iallafall. Men icke.

Jag har iallafall en liten fundering. Vafan är det som gör att ni inte kommenterar i bloggen?
Om jag kollar på statistiken för besökare och kommentarerna så är det sån hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär stor skillnad av så häääääär. Jag får ju fan inga kommentarer, men läsare, det kan jag säga att det finns gott om.
Så dumma läsare, BÖRJA KOMMENTERA NU! :)

Kommentarer
Anonym sa:

Hej älskling!



Det låter ju toppen att du börjar ta skolan på allvar. Jag älskar dig. Vi ses på fredag, jag hämtar dig vid 9.30. Puss/ Mamma

2009-05-27 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0