.

Jag har bestämt mig för att sluta skriva dagen där uppe, ingen aning om varför men det är bara drygt och dagarna kasnke inte alltid passar in och grejer.


Men idag har iallafall jag varit med min underbara Linnea. Hon kom hit efter hon ahde varit i skolan och vi var här en stund sen gick vi ner på stan och fika och promenera typ. Skönt.
Love her!

Igår utnyttjade vi verkligen sommarvärmen kan jag säga!
Jag och Linnea satt på en bänk hela idrotten som vi hade på måsberget och solade och åt glass, sen ringde Jennika och vi stack till Sjötorp med henne, Jennika tog ett dopp men vi fegade ur.
Sen stack jag och Jennika till boulongern med Sandra, Josse och Marre och spelade kubb, åt godis och bara njöt av mysig gemenskap. ;D geekigt det där lät då..

Nu har jag alla bilder på datan som alla mina vänner tjatar om att få, men jag orkar seriöst inte skicka alla, kopiera från bildbomben som kommer snart eller dö. Hahha, närå. Men nån kan ni få.
Puss på er.

Kommentarer
linnea sa:

you are tha best! :D

2009-05-26 @ 22:34:30
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0