.

Linnea kom och vi gick ut och gick, först satt vi vid gavleån, alltså mitt emot gävlestrand typ. Sen gick vi till stan, Linnea bjöd mig på mjukglass och vi satt oss i bourlongern och åt den. Satt där ett bra tag och gick sedan till gävlestrand och satt där och väntade på Amanda i tre timmar, fast vi hade ju förstår roligt samtidigt.
Sen kom min älskade Amanda och vi gick upp till henne och träffade Madde och Christer också och besämde oss för va vi ska gå för linje och så, jag och Amanda ska gå sam sam med inriktning Turism på borgis och Linnea ska gå sam media på borgis. :)
Sen kolla vi på lite roliga grejer på youtube och så med hela familjen.
Chrille sjutsade hem oss vid halv elva typ.
Nu ska jag ut och röka sen blir det sleeping för mig.

Förresten, jag stannar hos mamma över natten. Åker till pappa imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0