.

Har umgåtts med mamma hela dagen, vi var till city gross och kollade med det var ju hur risigt som helst?
Var även inne på det andra atället, va hette det? Jula? Det har jag väl inte så mycket att säga om. Träffade även Madde och Christer där, kul! :)
Sen var vi och lämnade en tröja till Linnèa och sen har vi ätit ute på bolkongen. :)
Bilder kommer som sagt ikväll.
Nu kommer min saknade Linnea! Hon har ju varit i Amandas stuga med nu är hon påväg till lilla mig, vi tänkte gå och gå och sätta oss en stund vid gavleån, förvånar mig inte om vi går och hälsar på Amanda på Gävlestrand vid sju nångång, hon skulle komma hem då.

Jaja, nu ska jag bara njuta av att vara med Linnea.
I love my life!

Puss på er läsare och ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
linnea sa:

puss på daj min lilla tjaj :D

2009-05-25 @ 00:28:56
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0