Blogg?

Fyfan, det är ju skittråkigt att blogga.

Jag åkte iallafall till sthlm i fredag på morgonen och så drog vi direkt till tumpagymnasiun och kollade på Marko när han sprang ut och sen när dom drog iväg på flaken och så.
Sen sov vi där till lördagen och så och det var sjukt kul att träffa alla.

Sen drog vi hem och Linnea kom till mig, och så sov hon hos mig inatt och idag har vi solat för det är helt sjukt varmt, sen har vi varit på gdgifen och sen drog jag till Daniel. :)

Kom precis precis hem, ska städa, duscha och renbädda nu.

Puss på er och sov gott, att blogga suger.


Kommentarer
jaha sa:

du tycker det är tråkigt o blogga men jag tycker det är ganska skoj o läsa, och att se bilder på dig ^^

2009-06-02 @ 19:54:01
beckis sa:

va bra att du tycker det då. ;)

2009-06-02 @ 22:06:58
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0