Bara massa skoj!

Kom hem från Kreta imorse och har baaaaaaaara roliga saker att se fram emot!
Före första ska jag träffa Linnea idag och även Mathilda och det ska bli helt sjukt mysigt.
Sen ska jag till sthlm snart för att gå på min underbara kusins student. Vi ska vara hos dom med släkt och hela hans klass och ut och kolla på mösskastning och allting.
Sen inte långt efter det ska jag tillbaka till sthlm för att gå på 70års kalas( i år igen). Nu är det morfars tur!
Sen är det skolavslutning och sen soooooooooommarlov!
Det vi har kvar i skolan är typ bara massa roliga saker, vårtid och massa andra saker.

Jag skirver någon annan gång och Kretaresan. Nu ska jag äta sen ska jag hem till pappa och starta min mobil, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0