Tisdag 31/3

Jag skrev inte så mycket om det igår, men alltså praoen s ö g!
Dom var så jävla bossiga och sliskiga, fyfan. Så jag har bestämt mig för att inte gå dit nå mer, Mathilda ligger och sover så jag vet inte hur hon gör men hon skiter nog förmodligen i det också. LatismaskisMathildis.
Har snackat med syven och hon skulle kolla runt lite, och pappa ringde nyss och sa att han skulle ringa Lena på colorama och kolla om jag kunde vara där, det skulle ju vara det bästa det! Det var jättekul där sist, och jag valde inte det den här gången enbart för att jag var där sist och inte fick välja samma igen. Men nu när det krisar sig lite så är det väl inga problem.
Fan, jag har inte tid att sitta här och häcka. Måste fixa mig.
Förresten jag har glasögon på mig nu, det känns typ konstigt med dom är skitbra.
Tack för en trevlig kväll igår, gott folk.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0