Söndag 29/3

Vaknade vid åtta idag av att pappa sa att vi skulle gå upp och packa våra grejer och checka ut. Så vi packade ihop och gick ner och åt frukost. Jäkligt god mat här faktiskt. Sen har vi varit och fått lite information om sjukdomen. Det är så coolt allt dom kan göra med elektroner i hjärnan och så. Efter det blev det lunch och helt plötsligt försvinner pappa sen börjar närmare 70personen sjunga jag må hon leva, till mig förstårr, pinsamt? Svar: ja! Sen fick jag en jättefin princesstårta, där det stod Grattis Rebecka, så det tackar jag för.
Nu sitter jag i en stor aula skulle man nog kunna säga, men alla vuxna, resten av barnen är i gympasalen och poolen.
Så nu är det en läkare här som pratar om hjärnan. Ska bli intressant att lyssna på det.
Vid tre åker vi hem. Så vi har en åtta timmars bilresa att se fram emot, sa jag se fram emot? Fel av mig, haha.
Här är jag och pappa nu.

Kommentarer
linnea sa:

sötisar! :D

2009-03-29 @ 14:22:22
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0