Lördag 28/3

Vaknade vid åtta imorse av att pappas klocka ringde. Pappa och Jakob gick ner och åt frukost på hotellet medan jag stannade här och sov.
Vid halv tio gick jag ner till receptionen och kollade in dagen aktiviteter.
Sedan gick jag och Jakob till idrottshallen, där började jag små snacka med en tjej som heter Linnea, så vi är väl lite homies nu. Haha. Vi tänkte iallafall åka in till stan och festa tillsammas ikväll med Marcus och Adam, eeh vi får se vad som händer.
Det funkade ju igår kväll att vara kvar här och sitta och dricka lite cider med papsi också. Men som sagt, vi får se vad som händer.
Efter vi hade varit i idrottshallen gick vi ner till poolen och badade, dit ska jag om nån timme igen på vattengympa, haha.
Jag och pappa tänkte fly in till stan och ta oss en varsin massage, men det verkar vara svårt att hitta så här en lördag. Vi får se om vi hittar på nå ställe sen, det skulle vara asskönt för jag har haft ont i min nacke ett bra tag nu.
Jaja, tänkte ligga kvar här i sängen en stund och käka lite godis och kolla på tv.
Hare så bra.
Jag och Jackan påväg hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0