Jag, blogg?

Jag älskar att följa bloggar, älskar älskar älskar, men har inte gjort nån för jag känner, vafan, varför ska jag skriva vad jag gör på dagarna, vem fan bryr sig? Nu menar jag inte att jag inte tror att nån bryr sig om mig, men jag menar liksom, vafan spelar det för roll för sånna som inte känner mig, eller känner mig, att läsa om vad jag gör på dagarna? Dom har väl ett eget liv att ta hand om, och en egen blogg att skriva i. Och när jag tänkte så, att dom har en egen blogg att skriva i, så kom jag på, jag ska fan också ha en blogg att skriva i. Om ingen läser? Fine. Jag kan ha den för att det är kul att skriva och för att kunna kolla tillbaka själv på.
Så nu vet ni, tycker ni jag svamlar eller ligger det någonting i det jag säger?
Stora fötter ser det iallafall ut som jag har.


Kommentarer
Jasmina Aziz Zadeh sa:

you do have a point ;)

2009-03-28 @ 15:52:16
http://jasminaaziz.blogg.se/
beckis sa:

det var väl det jag visste ;)

2009-03-28 @ 15:59:26
beckis sa:

haha, jag visste väl det ;)

2009-03-28 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0