Födelsedag

Har haft en jättemysig dag. Prao med Mathilda på Kitchen i valbo, va kul som fan med Mathilda men resten sög.
Efter det åkte vi till stan och jag och Linnea gick och köpte två par glasögon till mig som jag hade skickat efter.
Sen hämtade pappa oss och skjutsade hem oss, duschade lite snabbt och sen drog vi till Mathildas och åt.
Efter det åkte vi hem och åt väääärldens godaste tårta!
Fick en stor jävla skitsnygg tv också. :)
Kvällen spenderades med Linnea, Alexandra, Pappa, Sussen, Ebba, William, Jakob, Nils, Uffen och Marianne. :)
Fick ett presentkort på gina av Uffen och Nisse, Tack.
Pengar av Marianne.
Och pengar av Wille, Ebbi och Sussen.
Tack så jättemycket för allt!
Fick även ett mms av mamma med en bild på nå resväskor jag ska få.
Och så har jag fått pengar av morfar. :)
Nu sitter jag och kollar på Earl med Wille i hans rum. Tänkte snart gå och lägga mig.
Men tack för en trevlig dag.

Kommentarer
Mamma sa:

Hej älskling!

Har läst stora delar av din blogg, du verkar må bra det gläder mig.

Längtar efter dig och ser jättemycket fram emot att få träffa dig och Jakob på fredag.

Ska bli kul att mysa med er och mamma och pappa.



Kramar till dig från mig/ mamma

2009-04-07 @ 12:05:38
Anonym sa:

öö mamma

2009-06-13 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0