Usch

Jag hatar att gå upp på mornarna!

Vaknade iallafall för en stund sen, har hunnit tvättat ansiktet och smörjt in, borstat tänderna, haft på ett lagen överlack på naglarna, satt upp håret i en bulle på huve, klätt på mig och hämtat tvätt och häng upp och vikt ihop och lagt i byråerna.

Jag städe för någon dag sedan och nu har jag bestämt mig för att jag ska ha fint i mitt rum. Mitt rum är inte klart på långa vägar, men idag kommer tv'n upp på väggen iallafall och sen får jag fixa en stor del av det andra själv kan jag nästan tycka, det är ju trots allt mitt rum, jag kan inte vara så jävla bortskämd jämt.

Det regnar som fan, men hallå, jag är Beckis, jag bryr mig inte. ;)
Haha.

Jaja, nu ska jag gå upp och kolla om vi har någonting gott jag kan stoppa i magen, jag har aldrig ätit en frukost sen jag flyttade hit, jag hatar frukost, men jag har faktiskt tjugo minuter på mig innan bussen går.

Puss på er, ha en jättebra dag, jag känner på mig att min kommer vara grym! (Trots att det svider som faaaaaan i mina ögon) Glasögonen får fan åka på idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0