tanter? ja man undrar ju

Vi har precis haft en trevlig fredag kväll med filmer, godis, ritning och en mysig pratstund på balkongen.
Men nu kommer det värsta: Jag har precis lagt rullar i hela Linnèas hår, nu står hon med fönen och torkar det. Herregud.
Jag ska dra hem om någon timme, ska gå utan batteri på mobilen, så mamma kommer och möter mig. Tur det.. :)
Dagens bilder kommer ikväll.
Puss på er och ha en fortsatt trevlig kväll.

Nu ska jag föna håret på Linnèa som står och skriker och svär. Hahahaha, flickan utan tålamod.

Kommentarer
linnéa med flärpen sa:

haha puss på dig också, jag har ju super tålamod! :)

2009-06-06 @ 00:27:07
beckis utan flärp sa:

jaajjaja. ;)

2009-06-06 @ 09:56:53
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0