nu e de mammivecka

Haha, jag hoppas ni kollar på Mia & Klara. Annars har ni verkligen missat något.

Jag håller på och plattarhåret, packar och lyssnar på musik. Skööönt.

Det blir två veckor hos mamma nu framöver, fan va skönt med lite lugn och ro och massa tid med mamsen! Hihi.

Ska gå sommarkurs dom här två veckorna också så det blir fett kul. Det är ju ändå dåligt väder så varför inte liksom.

Förövrigt så längtar jag efter Jennika som F-A-N! Men henne ska jag få träffa imorn, majsigt!

Nu ska jag packa till två veckor, herregud va de blir mycket och sen så kommer mamma och hämtar mig och senare drar jag till Daniel. Ska upp tidigt imorn så någon senkväll blir det ju inte.

Puss på er, ha en bra dag. Min började förjäääääävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0