Mysdag

Jag och Mia hade visst fel, vi började nio..

Var i skolan och mös, jag gjorde hand massage på Mia och Linnea som är ledig kom ner till oss.
Drog och åt pizza och massa gott på lunchen och sen tillbaka för att bara mysa med världens underbaraste lärare.

Efter skolan drog jag och Linnea hit, har bara nördat vårat spel heeeeeeeeeela dagen. Vi är så sjukt inne i det!

Fyfan va jag inte är avundsjuk på Josse, nejnej? Hon ligger säkert på någon skön strand där borta nu.

Jaja, håller på och lägger in bilderna från igår och idag nu. Tänkte slänga upp dom i ett inlägg snart och sen gå och duscha och efter det börja läsa en bok som jag har lånat (Addad på nätet), den ska tydligen hanla om "Alexandramannen" om du vet vem det är? Ska bli kul att läsa, hoppas den är bra.
Jag älskar att läsa när jag väl hittar bra böcker. :)

Puss på er. Sov så gott så hörs vi imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0