man behöver verkligen en bästis

Helt seriöst, va fan hade jag gjort utan Linnea?
Hon är verkligen den bästa människa jag någonsin har träffat! Man kan säga samma saker till henne som man kan säga till ett träd i en skog där det inte har varit en människa på 30år, ni fattar? Hon håller käften. Enda skillnaden är väl att man får svar av Linnea. Och det är inga små fjuttsvar som bara håller med om va jag säger. Hon har världens bästa svar, tips och råd.

Den här tjejen är helt underbar och ja, jag vet inte va jag ska säga. Jag var bara tvungen att säga nånting för hon är så fucking underbar och får inte glömmas bort här i bloggen.


Du vet att du betyder absolut mest för mig och du är verkligen halva mig!
bra jävla många år sen

Kommentarer
linnea sa:

åååh sötis!

fyfan vilken ful bild och fyfan va jag älskar dej!

2009-06-17 @ 21:02:18
http://linneaaag.blogg.se/
b sa:

hihi

2009-06-17 @ 21:25:23
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0