lördag

Då var det lördag igen då och jag har typ ångest, va fan är det med mig? Jag brukar fan aldrig ha ångest eller må dåligt. Men det blir väl så när jag har för mycket för mig.
Idag har jag liksom bestämt med Daniel att jag ska vara med honom på dagen, jag har bestämt med Linnèa (med flärp) att jag ska vara med henne på dagen och festa med dom på kvällen och bla bla bla bla bla, jag dubbel bokar och jag orkar inte med mig själv ibland.

Så nu ska jag duscha och fixa mig och sen ska jag dra till det stället där jag trivs bäst! Hos min andrafamilj (familjen Gåsberg), där vankas det en hel dag med min underbara Linnea och sen kommer Amanda och Michelle också. Fan va mys!

Jag ska få Linnea att göra ett videoinlägg med mig också. Hihi.

Vi hörs senare idag.
Här kommer gårdagens bilder:

Kommentarer
linnea sa:

loveyou!

2009-06-06 @ 14:38:05
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0