:'(

I söndags morgon fick jag ett sms som gjorde att jag typ fatta ingenting och blev bara helt tom. Jag visste inte hur jag skulle reagera så jag, Linnea och Annika bara snackade lite om det och jag tyckte bara det var konstigt. Jag ringde Alexandra och berättade för jag vet att hon alltid är ett stöd. Även om vi bråkar nu, jag behövde henne då. Det kom två sms till den morgonen. Sen har jag inte tänkt så mycket mer på det. När jag precis ska till att berätta det för nån kompis så kommer jag på att jag inte ska göra det, för jag skäms.
Fick ett till sms nu på morgonen, ett hot sms, mer eller mindre. Nu börjar jag bli riktigt rädd och jag sitter här och gråter som fan.
Har fått ett till nu som jag inte ens vågar öppna.

Faaaaaaaaan, varför träffade jag dig för första gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0