:)

Nu har jag umgåts med mamma hela tiden sen jag uppdatera sist, så nu e jag glad. :)

Vi stack till pizzahouse och åt kebab på uteserveringen i solen och mös och snacka kärlek. Sen tog vi bilen till rusta, astattigt och skitkul, där vare vääääärldens fjortisar som jag och mamma gick runt och snacka skit om.
I love när mamma kommenterar sånna där små äckel. Det var typ en fjortis som ropa på dom andra ba: Fjåååååååååååååååårtizar. Mamma ba: och det kommer från rätt käft? Hahaha.
Sen gick vi in på willys en snabbis för att köpa frysta hallon, stack sen till måsberget och hämta Jakob efter hans träning. Jag och Jakob sparkade boll där en bra stund medans mamma snacka med någon tant. Det är fan kul att latcha när det är kvällssol och mysig omgivning.
På vägen hem åkte vi förbi Daniel och heja, jag var bara tvungen. Han har typ ont i magen, därför han inte kom hit.

Nu ska mamma ner och gymma och när hon kommer tillbaka ska jag överraska henne med världens godaste hemgjorde glass som jag kallar "Linneaspecial". ;)

Hihi. Imorn är det Linneadag och Daniel ska också hoppa in lite i den. Tror jag skiter i sommarkursen imorn, mamma tycker jag borde gå, när vi snackade om det. Men hallå? Är det såhär bra väder är det klart jag ska ligga ute och sola med Linnea hela dagen?

Jaja. Jag har inte lagt in bilder på tusen år känner jag. Skittråkigt!
Men det är även skittråkigt att ladda upp bilder också! Så jag gör det när jag har lust.

Puss på er. :)

Kommentarer
linnea sa:

love you beko! imorn kan vi göra "linneaspecial" ;)

haha :)

2009-06-22 @ 21:02:17
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0