(:

Jag ligger och väntar på Daniel och Linnea, inte skitkul. Så jag slänger upp en lista, inte heller skitkul. ;) haha
Jag just nu.

SKULLE DU HELLRE :

1. pierca näsan än tungan ? - har i tungan
2. Vara seriös än rolig ? - beror på
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? - brinna upp
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar
SVARA ÄRLIT :ja

1. är du kär i nån ? - inte kär
2. sol eller måne ? - sol
3. vinter eller höst ? - höst
4. vänster eller höger ? - vänster
5. solit eller regn ? - beror på
6. vaniljglass eller chokladglass ? - lätt vaniljglass

OM DIG :

1. hur mkt är klockan just nu ? - inte för att det har med mig att göra, men 16.38
2. fullständiga namn ? - rebecka kristina renfjäll
3. Vart vill du bo ? - en trea på söder med linnea
 4. hur många barn vill du ha ?- ett eller tre, inte två
5. vill du gifta dig ? - det är så sjukt onödigt, men kul att vara brud, så JA
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - olika tror jag
7. har du ätit sushi ? - jaaa, love it
8. lyssnar du på nu ? - min skällande hund och whatcha think about that
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - ofta jag bryr mig?
10. humör ? - trött

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :

1. kysst någon ? - nej
2. sjungit ? - ja
3. blivit kramad ? - yes
4. känt dig fånig ? - alltid ;D
5. saknat någon ? - jag saknar amanda
6. dansat galet ? - inte galet, men sammydans
7. klippt håret ? - nope
8. gråtit ? - nix
9. ljugit ? - vitlögn
10. blivit kysst? - nej

GREJER :

1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - ja
2. har du en hund ? - yäpp
3. sover du helst sj eller med någon ? -  with somebody
4. tror du på spöken ? - vem gör inte?

Kommentarer
Anonym sa:

Hej älskling!

Nu fick jag reda på en hel del som jag inte visste om dig. :) Vi ses på fredag min skatt/ Mamma

2009-06-04 @ 10:05:51
beeeeeeeckis sa:

va visste du inte innan då?:)

2009-06-04 @ 20:40:25
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0