:)

Vädret var sådär idag, men i morse när jag satt och väntade på bussen kom jag på att vädret faktiskt inte påverkar mig. Kom också på att jag tyckte att jag själv var lite konstig. Men egentligen, ofta jag bryr mig om det kommer vatten från himlen? Isåfall tycker jag att det är jobbigare att ha stekande sol i ögonen en hel dag utan vatten..
Okej, om man vill vara fin och så, då kan ju regnet pajja rätt mycket..
Jaja.
Imorse somnade jag om efter klockan ringde, och det var jätteskönt. Sen skällde hunden som fan så jag vaknade. Tack Bob. :)

Sen drog jag till skolan i helt tårkiga kläder och bulle på huvet.

Det var jättemysigt i skolan, skit god mat och så vann vi en sak som vi gjorde på skolan igår, så jag, Julia och Jen fick fika, Mathilda var också med i vårat lag, men var inte i skolan idag. Dummer..  :(

Kom precis precis hem. Daniel hade väl tänkt att komma snart och sen kommer Linnea också.
Myspys. :)

Ha en fortsatt bra dag, gott folk. ;)

Kommentarer
Anonym sa:

Hej vart är kortet taget ?

2009-06-04 @ 10:07:21
beeeeeeeckis sa:

men mamma, det är du som har tagit kortet. det är på creta första dagen på stranden

2009-06-04 @ 20:38:01
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0